Het team bestaat uit bedrijsarbeidsdeskundigen, bedrijfsartsen, een adviseur bedrijfsgezondheidszorg, de backoffice en een adviseur social media. Hier kun je meer lezen over de mensen van &Wij.

Kirsten Wijbenga richtte eind 2013 &Wij op en voegde hier in 2016 Dit is Werk bij samen met haar zakenpartner Ronald Obbes. Hier helpen ze mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt aan passend werk. In 2020 werd Dit is Werk een onderdeel van &Wij.
Kirsten is moeder van twee volwassen kinderen. Ze is haar cariere begonnen als verpleegkundige, haar droombaan, die ze door fysieke klachten niet meer kon uitvoeren. Als geen ander heeft ze ervaren hoe moeilijk het is om ondanks de aanwezige beperkingen te blijven geloven in de eigen mogelijkheden. Ze kreeg in het ziekenhuis waar ze werkte de gelegenheid om de opleiding tot arbeidsdeskundige te doen en maakte hierna de overstap naar een arbodienst. Na de opleiding Hoger Management is zij als klant- en interim-manager aan de slag gegaan. Haar eigen ervaring in combinaties met de opgedane kennis en werkervaring maakte dat ze samen met klanten en collega’s de aanpak van &Wij kon ontwikkelen.
In haar vrije tijd wandelt ze graag met hond Sem die ook vaak op kantoor te vinden is. Daarnaast brengt ze graag tijd door met familie en vrienden en is ze als vrijwilliger betrokken bij verschillende maatschappelijke projecten.

Agaat Lubrecht heeft jaren ervaring opgedaan op het gebied van Sociale Zekerheid bij gemeentelijke organisaties en UWV. Hierna wilde ze haar blik verruimen door directer en eerder betrokken te zijn bij verzuimtrajecten. Haar opgedane kennis heeft ze ingezet als adviseur en begeleider bij werkgevers. Vanuit haar rol als bedrijfsarbeidsdeskundige bij &Wij ondersteunt, coacht en adviseert ze werkgevers en werknemers om uiteindelijk tot een gezamenlijke oplossing te komen bij soms complexe vraagstukken. Hierbij kijkt ze naar passende mogelijkheden van de (zieke) werknemer. Met als doel om zijn of haar inzetbaarheid en werkvermogen te behouden bij dreigend, langdurig of frequent verzuim. Ook geeft ze advies over wet- en regelgeving in het kader van de Wet Verbetering Poortwachter.
Omdat elke situatie anders is, kijkt ze naar het individu, de situatie en de mogelijkheden. Ze ervaart het als bijzonder om op bezoek te gaan bij de werkgevers en persoonlijke gesprekken te voeren met medewerkers die verschillende functies, (opleidings-) niveau, afkomst en leeftijd hebben. Plezier en voldoening haalt ze uit het opbouwen van de band die er tijdens het traject ontstaat.
Naast haar werk is ze veel buiten te vinden, lopend of op de fiets. Ook vind ze ontspanning in lezen, film- en theaterbezoek.

Casper Fieten heeft veel werkervaring in verschillende functies binnen de financiële sector, zowel als leidinggevende als risicomanager. Na verloop van tijd besloot hij een nieuwe uitdaging aan te gaan en volgde de opleiding tot arbeidsdeskundige. Door zijn achtergrond is hij in staat vanuit verschillende invalshoeken naar verzuim te kijken. Naast zijn werk bij een verzekeringsmaatschappij doet hij nu ook uitspraken over de inzetbaarheid van mensen, waarbij hij voor en met alle betrokkenen kijkt naar de best passende oplossing. Dit doet hij het liefst gezamenlijk; met de medewerker, de leidinggevende en/of de HR adviseur. Steekwoorden die hem omschrijven als persoon zijn: Loyaal, empathisch met een sterk verantwoordelijkheidsgevoel. Eigenschappen welke in het werk als bedrijfsarbeidsdeskundige goed van pas komen.
In zijn vrije tijd sport hij graag in de sportschool, stapt hij op de mountainbike of slaat een balletje op de tennisbaan. Met hond Bowie maakt hij graag lange wandelingen. Naast zijn werk is Casper vrijwilliger bij een amateur voetbalvereniging.

Na zijn studie geneeskunde heeft Evert van Loon enkele jaren in het ziekenhuis gewerkt, om daarna de opleiding tot bedrijfsarts te gaan volgen. Tot 2014 heeft hij voor een arbodienst gewerkt en daarna werd hij zelfstandig bedrijfsarts. Door naast zijn eigen praktijk ook te werken bij &Wij ervaart hij de voordelen van beide posities; de vrijheid van het zelfstandig zijn en toch ook de samenwerking in het team bij &Wij.
Evert besteedt veel tijd aan zijn werk en ervaart het als een uitdaging om zijn eigen balans werk/privé/persoon goed te houden. In zijn vrije tijd leest hij graag, wandelt met de honden en rijdt op of sleutelt aan zijn motor.

Leonie Zijlstra heeft een commerciële achtergrond en rondde bij &Wij haar opleiding tot (medisch) directiesecretaresse af. Ze is voor werknemers en werkgevers een vast aanspreekpunt. Daarbij begeleidt ze de mensen die bij onze backoffice een stage- of werkervaringsplek vinden. Met haar inzet en enthousiasme zorgt zij ervoor dat alles bij de backoffice soepel verloopt.
Ook Leonie heeft honden waar ze graag samen met haar vriend mee wandelt. Daarnaast is ze dol op shoppen en spreekt ze graag met vrienden en familie af

Mélanie Kamping helpt &Wij met het strategisch inzetten van social media. Ze begeleidde hiervoor het team ook bij het opstellen van een business- en jaarplan. Eerder deed ze dit al bij organisaties zoals Innofest, Welcome to The Village en Vlucht Voorwaarts. Meer over haar werk is te vinden via www.melaniekamping.nl
In haar vrije tijd spreekt ze graag af met vrienden en draagt ze als vrijwilliger geregeld bij aan projecten die zich bezig houden met het creëren van een betere wereld.

Voordat Wilfred Bótger bedrijfsarts werd heeft hij in militaire dienst als dokter gewerkt. Inmiddels is hij al 33 jaar bedrijfsarts. Wilfred draait spreekuren in Leeuwarden en Heerenveen.
In zijn vrije tijd is Wilfred op de racefiets of in zijn cabrio te vinden. Hij is een levensgenieter die zich graag verdiept in geschiedenis, onder andere door musea te bezoeken.