https://en-wij.nl/administratiefmedewerker/

Administratief medewerker

Parttime – Arbodienst &Wij – Noord-Nederland

Zoek je een leuke baan voor drie dagen in de week, in een klein team, bij een arbodienst in Assen? Bij &Wij is er plek voor iemand die graag zelfstandig werkt, van afwisseling houdt en het leuk vindt om de planning te doen voor onze bedrijfsarbeidsdeskundigen en -artsen. Interesse? Solliciteer direct door je CV en brief te sturen naar backoffice@en-wij.nl

Over de vacature
Naast een goede planning en afhandeling van de spreekuren van onze professionals ben je verantwoordelijk voor allerlei andere processen zoals de aansluiting van nieuwe klanten of het vergroten van ons bereik via de social media. Geen dag is hetzelfde! Je bent het aanspreekpunt voor vragen, niet alleen voor onze klanten en professionals, maar ook voor stagiaires of mensen die bij ons werkervaring willen opdoen.

 Gevraagd

  • Afgeronde MBO opleiding;
  • Administratieve ervaring;
  • Recente kennis en ervaring van MS Office (Word, Outlook en Excel);
  • Snel in verschillende administratieve systemen kunnen werken
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift;
  • Flexibel om kunnen gaan met veranderingen;
  • Afwisselend zelfstandig en in teamverband kunnen werken.

Dit krijg je van ons

  • Salaris tussen de 2100 en 2300 euro op basis van 40 uren
  • Reiskostenvergoeding.
  • Training op het gebied van arbodienstverlening en sociale wetgeving
  • Een platte organisatie met veel ruimte voor eigen initiatief en ontwikkeling.
  • Flexibiliteit in werkdagen en -tijden. Je kunt bijvoorbeeld je uren verdeeld over meerdere dagen werken.

 Dienstverband

  • Er is een vacature beschikbaar voor 3 dagen in de week.
  • Je start met een tijdelijk dienstverband en, als het van beide kanten bevalt, bieden we graag een vaste aanstelling aan.

Werken bij &Wij
&Wij is een arbodienst die zich inzet om mensen passend, productief en vooral prettig aan het werk te helpen. De lijnen tussen de klant en ons zijn kort en er is een direct contact. We zijn een maatschappelijk betrokken organisatie, de mens staat altijd voorop. Daarom zijn we er trots op om een erkend leerbedrijf te zijn en vinden we het belangrijk om jou alle ruimte te bieden in je ontwikkeling. We staan er ook open voor om hierbij aan te sluiten met opleidingen of cursussen.

Het kantoor zit aan de Lauwers 9 in Assen. Je komt te werken in een team samen met Hennie van der Horst, zij is er vier dagen in de week en Marlène Trommelen die er in vakanties is en bij drukte. De rest van het &Wij team bestaat uit drie bedrijfsarbeidsdeskundigen en twee bedrijfsartsen. De professionals werken veelal bij onze klanten of op andere spreekuurlocaties, af en toe ook op ons kantoor. Verder is Kirsten geregeld aanwezig, de eigenaar van &Wij, en haar hond Sem. Het contact onderling is persoonlijk, successen vieren we en er worden regelmatig etentjes georganiseerd.

Solliciteren
Dit kan door een brief samen met je CV te sturen aan Hennie van der Horst via de mail; backoffice@en-wij.nl. Aan de hand hiervan kunnen we je uitnodigen voor een gesprek en bieden we ook de mogelijkheid als je dit wilt om eens mee te draaien zodat je een goed beeld van de functie krijgt.

Bij de backoffice van &Wij is geen dag hetzelfde!

Benieuwd wat &Wij voor jouw organisatie kan doen?