Vacature administratief medewerker

Wil je graag werken voor een bedrijf waarbij mensen centraal staan? En vind je het leuk om afspraken te plannen, structuur aan te brengen en daarnaast ook het aanspreekpunt te zijn voor klanten en collega’s? Solliciteer dan direct door je CV en brief te sturen naar backoffice@en-wij.nl

Over de vacature

Je bent verantwoordelijk voor een goed lopende backoffice. Dit houdt in dat je zorgt dat alle werkzaamheden tijdig en klantgericht worden uitgevoerd. Daarbij is de backoffice volop bezig om de werkprocessen te optimaliseren, dus we zoeken iemand die dit goed kan. Je bent het aanspreekpunt voor klanten en de interne organisatie.

Gevraagd

  • Minimaal een afgeronde MBO opleiding;
  • Ruime administratieve ervaring;
  • Affiniteit en ervaring met het onderhouden van sociale media en site in WordPress
  • Recente kennis en ervaring van MS Office (Word, Outlook en Excel);
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift;
  • Kennis en ervaring met financiële administratie;
  • Kunnen werken in een dynamische werkomgeving;
  • Afwisselend zelfstandig en in teamverband kunnen werken.

Dit krijg je van ons

  • Salaris tussen de 2400 en 3000 euro op basis van 40 uren
  • Reiskostenvergoeding.
  • Training op het gebied van arbodienstverlening en sociale wetgeving
  • Een organisatie met korte lijnen en veel ruimte voor eigen initiatief en ontwikkeling.
  • Flexibiliteit in werkdagen (in overleg)

Dienstverband

  • Er is een vacature beschikbaar voor 3 a 4 dagen in de week.
  • We hebben werkdagen van 7,5 uur.
  • De openingstijden van de backoffice zijn van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur.

Werken bij &Wij

&Wij is een arbodienst die zich inzet om mensen passend, productief en vooral prettig te laten werken. De lijnen tussen de klant en ons zijn kort en er is een direct contact. &Wij is een maatschappelijk betrokken organisatie, de mens staat bij ons voorop. Daarom zijn we er trots op om een erkend leerbedrijf te zijn. We vinden we het belangrijk om jou alle ruimte te bieden om je te ontwikkelen. We staan er open voor om hierbij aan te sluiten met opleidingen of cursussen.

Het kantoor zit aan de Lauwers 9 in Assen. Je werkt in een team met twee andere collega’s op de backoffice. Daarnaast zijn er geregeld stagiaires of mensen die werkervaring willen opdoen. Het &Wij team bestaat naast de backoffice uit bedrijfsarbeidsdeskundigen en bedrijfsartsen. We hebben momenteel ook een vacature voor een projectmanager.

Solliciteren

Dit kan door een brief samen met je CV te sturen voor 13 januari aan Kirsten Wijbenga via de mail; backoffice@en-wij.nl. We vinden het belangrijk om te lezen waarom het je aantrekt om bij ons te komen werken. Aan de hand hiervan kunnen we je uitnodigen voor een gesprek op vrijdag 17 januari.